מצורפת כתבה שפורסמה על העמותה ופעילותה בעיתון "מעריב" על ידי אבי בניהו (סעיף 3).

"יש רגעים בתוך השבוע הסוער שגורמים לאדם לתחושה משכרת של שאיפת אוויר פסגות, שגוררת תקווה גדולה ואמון בחברה הישראלית. רגע כזה חוויתי השבוע במשרדי בתל אביב. נפגשתי עם חתן פרס ישראל האלוף (במיל') דורון אלמוג, עם אלון שוסטר ראש המועצה האזורית שער הנגב, ועם דפנה הרולד, מנכ"לית עמותת "מצמצמים רווחים". שלושתם הם מראשי העמותה שהקימו בוגרי גדוד 50 ו־101 של הצנחנים עם בנות ובני זוגם, שמטרתה לחנוך מקרוב, לסייע וללוות חיילים וחיילות משוחררים חסרי עורף משפחתי תומך, בדרכם מהשירות אל אתגרי האזרחות, ההשכלה, הפרנסה והקמת המשפחה.

העמותה פועלת בכל רחבי הארץ עם מחויבות עמוקה של המשפחות לחניכים, עם סיוע והכוונה מקצועית של החונכים בעזרת אנשי מקצוע ופסיכולוגים. המשפחה מתחייבת לשנת ליווי, לחניכה עם מפגשים קבועים, אירוח, התייעצות, קשר טלפוני, סיוע מול מוסדות המדינה, מוסדות השכלה ועוד. היקף החניכים עומד כיום על עשרות רבות, אולם העמותה כבר הכריזה על "תוכנית ה־1,000".

הם מעודדים מאוד מההצלחה ומהכרת התודה שהם מקבלים מאלו שכבר עברו את החניכה ו"עלו על המסלול". הם מדברים איתי, מראים לי מכתבים, ואני רואה את הזיק של הנתינה בעיניהם של האנשים המאוד עסוקים הללו, שיודעים שיש עוד משהו שהם צריכים להעמיס על כתפיהם. כך חינכו אותם. כך הם רוצים לחנך אותנו. לתת.

"מצמצמים רווחים" הוא פרויקט ישראלי יפה, צנוע, מבטיח וחיוני לחברה ישראלית בריאה, שערבה לבניה ולבנותיה. אמרתי לאלמוג, לשוסטר ולהרולד שעם האמונה והחיוך שלהם – אף אחד לא יוכל לעמוד בדרכם, ושאני מבקש לשתף את קוראי המסורים בפועלם החשוב כנאמר: "מה צריך לעשות? לעשות!". והם עושים."

כתבה על העמותה – סריקה

http://m.maariv.co.il/journalists/Article-597697